26.01.2026 - 18:28:22 <anon> Elisa onkin perseestä
26.01.2026 - 18:36:26 <anon> Kiva tietää
26.01.2026 - 19:45:13 <anon> Elisaasiakkaana ei tarvitse kantaa huolta neekerien, bottien ja neekeribottien spämmistä hoidamme sen itse!
17.06.2026 - 07:07:44 <anon> Yksinäinen ilta? Katso kuka on lähellä. Mene https://igniteme.top










