Rating: 2.85 | (Hint: Use number keys to rate)
Comment: (Prefer English language)
25.03.2026 - 11:37:49 <anon> Kirkkonummen karpaasi
25.03.2026 - 11:40:28 <anon> nyt en ymmärrä
25.03.2026 - 11:54:34 <anon> Vanhojen asuntojen hinnat laskee kun uusia on rakennettu hiki hatussa asuntopulan (ja asuntosijoittajien köyhtymisen) välttämiseksi. Näyttäis toimineen.
25.03.2026 - 12:00:52 <anon> Palkat pysyy samana ja asuntojen hinnat laskee. Talous nousuun ja silleen
25.03.2026 - 12:04:02 <anon> Ei kukaan halua neekereiden lähellä asua.
25.03.2026 - 12:26:59 <anon> ^ ja myös sinua eli minua, koska olemme yhtä ja samaa.
25.03.2026 - 12:50:49 <anon> lama on täällä, vittuako noista laskevista kämppien hinnoista höytyy kun ruoka maksaa ihan saatanasti enemmän kuten kaikki muukin, kun vaikkapa 2020.
25.03.2026 - 13:06:51 <anon> raejuustopurkki kohta 5e. maitolitra 2e. jauheliha 20e/kg. kauppias hoitaa homman!
25.03.2026 - 13:30:22 <anon> Saisiko saman suhteessa käytettävissä oleviin tuloihin. Ansiotaso on toki noussut, mutta niin on kaikki kulutkin.
25.03.2026 - 14:36:23 <anon> Pitäiskö paskoa ne monikulttuurilla mieluummin?
25.03.2026 - 17:14:40 <anon> Tässä näkee miten Suomi köyhtyy. Edes perintöveroa ei poisteta koska HUI KAMALAA JOKU HYÖTYY SIITÄ ENEMMÄN KUIN JOKU TOINEN.
25.03.2026 - 19:00:09 <anon> Asunto köyhien ainoa omaisuus, sekin romahtaa
25.03.2026 - 19:10:58 <anon> pk seutu + all the rest = less than the actual maths. you fucking tards
25.03.2026 - 19:44:51 <anon> 25.03.2026 13:06:51 <anon> raejuustopurkki kohta 5e< 1,81€ oli vielä viime viikolla, mut kattottaa ny.
25.03.2026 - 20:08:38 <anon> Ehkä jos verrattiin Munkkaomakotitaloa Korson kaksioon..
27.03.2026 - 01:28:49 <anon> Paras hallitus.
28.03.2026 - 20:51:36 <anon> EHHEHEHEHE vitun kiva, miten paskassa maksan tollasia lainoja 2400 netolla?! vittu kertokaa? Onko surkeeta et asuntokauppa on paskaa? VITTU EI NOITA KORKOJA MAKSA HOMOTKAAN!!
12.06.2026 - 02:54:35 <anon> Löydä jännittävä seura tänään. Mene https://igniteme.top