09.05.2026 - 19:53:37 <anon> should have killed them all
09.05.2026 - 20:01:14 <anon> Miten hölmö täytyy olla, jotta menee tielle auton eteen seisomaan? Kuvitteleeko ne, että auto stoppaa kuin seinään osuessaan ihmiseen ja vielä ihmisen vahingoittumatta?
09.05.2026 - 20:24:12 <anon> must be brazil
09.05.2026 - 20:30:48 <anon> elokapinallisen yliajo :D
09.05.2026 - 22:00:16 <anon> Correct response: Do not slow down, do not avoid hitting anyone. Run them the fuck over. God will know his own.
09.05.2026 - 22:55:37 <anon> mistä ihmeen maasta näitä videoita riittää
09.05.2026 - 23:43:43 <anon> Meno aika vitun afrikka. :D
09.05.2026 - 23:44:08 <anon> Vuosaarensatamasta. Joka kerta sama saatanan ongelma.
09.05.2026 - 23:54:32 <anon> Man tievarkaat unohti vissiin rekrytoida avoit niiden projektiin.
10.05.2026 - 00:42:16 <anon> Pislarundin voittaja
10.05.2026 - 01:30:56 <anon> NEEKERI SE SIELLÄ!
10.05.2026 - 03:36:14 <anon> Neekerit, nuo eläinkunnan pikku paskiaiset. Yksikin näitä värivirheellisiä luonnonoikkuja riittää suistamaan normaalinkin maan täyteen kaaokseen.
10.05.2026 - 08:23:16 <anon> Yritettiin tulla jakamaan kivoja pelihetkiä
10.05.2026 - 09:45:55 <anon> näin käy kun valtio ei takaa riittävää toimeentuloa, on pakko hankkia elantonsa rikoksilla. Äänestäkää vain sitä oikeistoa, niin saadaan tätä suomeenkin
10.05.2026 - 11:50:00 <anon> ^ei ne vassarit sitä paremmaks saa
10.05.2026 - 13:12:10 <anon> WHERE IT IS?
10.05.2026 - 14:01:57 <anon> ammati kuski
10.05.2026 - 14:02:20 <anon> ammati kuski
10.05.2026 - 14:02:20 <anon> ammati kuski
10.05.2026 - 17:36:22 <anon> Oikein!
10.05.2026 - 17:37:46 <anon> 10.05.2026 09:45:55 Näin käy kun valtio raahaa parasiitteja persläpi maista, on pakko suvaita rikoksia neekereiltä. Äänestäkää vain sitä vasemmistoa, niin saadaan lisää raiskauksia ja pedofiilejä suomeenkin.
10.05.2026 - 18:33:52 <anon> Siinähän nyt vain tarjottiin sitä kuuluisaa leikkihetkeä.
11.05.2026 - 08:06:57 <anon> näin käy kun valtio ei takaa riittävää toimeentuloa, on pakko hankkia elantonsa rikoksilla. | me ei tarvita tällaisia mihinkään. Ne voi hankkia elantonsa synnyinmaassaan.
11.05.2026 - 20:16:43 <anon> Normal in EU since "cultural enrichment" from Apefrica.










