Rating: 4.87 | Rated! (Hint: Use number keys to rate)
Comment: (Prefer English language)
10.05.2026 - 00:11:42 <anon> Eka Vekara
10.05.2026 - 00:18:37 <anon> Sen takia noita ei koskaan pidä ilmoittaa työntekijöille.
10.05.2026 - 00:38:13 <anon> Käytin teininä joskus ns. runkkausfarkkuja jalassa. Nykyään olen siirtynyt toisiin materiaaleihin.
10.05.2026 - 00:49:18 <anon> valehtele aina valtiolle. sääntö numero 1.
10.05.2026 - 01:23:40 <anon> älähän yritä mitään
10.05.2026 - 01:30:31 <anon> hellästi, mutta väkisin
10.05.2026 - 02:54:59 <anon> riisineekerit vittuun loisimasta
10.05.2026 - 03:05:58 <anon> Mene töihin!
10.05.2026 - 06:23:34 <anon> https://apina.biz/126
10.05.2026 - 07:46:34 <anon> tämän maan ongelma on hallitukset jotka ylläpitävät tätä saatanan pelleilyä
10.05.2026 - 09:26:09 <anon> tämän maan ongelma umpiautistiset byrokraatit
10.05.2026 - 09:30:02 <anon> Yli puolet Suomen sopimuspalokunnista jouduttaisiin lakkauttamaan mikä tätä ehtoa sovellettaisiin sinne. Tulisi Suomelle kalliiksi.
10.05.2026 - 09:38:43 <anon> Mitä jos kävis ihan vaikka oikeasti töissä, niin saisi sit vapaaajallaan ihan vapaasti käydä soittelemassa
10.05.2026 - 09:50:03 <anon> kuka kertoo kelalle soittavansa kitaraa, saa siitä palkkaa tai ei? idiootit
10.05.2026 - 10:03:03 <anon> En kehitä itseäni mitenkään, en harrasta mitään, enkä varsinkaan hae töitä etten meneä tukiani! On tää hieno systeemi :D
10.05.2026 - 10:28:14 <anon> Oikein vinosilmälle. Tässä maassa ei vittu töitä tehdä saatana
10.05.2026 - 10:47:46 <anon> mitä opimme tästä? tästä opimme sen, että ilmatteeks ei kannata tehdä mitään
10.05.2026 - 10:53:07 <anon> In English: unemployed trained musician immigrant went to a retirement home to play quitar to the elderly, and the unemployment office interpreted that as entrepreneurship and selfpromotion, and revoked her unemployment benefits, and now she gets zero money, the lesson is do nothing ever to improve society, you will only suffer if you do
10.05.2026 - 11:06:38 <anon> ddr kela, korso office
10.05.2026 - 11:53:24 <anon> samaan aikaan Marinin somali raiskaa ja sillä ei menetä mitään tukia <3
10.05.2026 - 13:28:58 <anon> Shout out to orpo & purra hyvin te vedätte
10.05.2026 - 14:44:11 <anon> Toimeentulotukiasiakas lainaa toiselta 50€ ja maksaa takaisin. Siirrot pankkitilin kautta. Molemmat häviää 50€ seuraavista tuista ja valtio säästää 100€. Parempi lähettää rahat postitse ja toivoa ettei Postilaiset pölli.
10.05.2026 - 15:13:22 <anon> ^ Toimeentulotuki on viimeisin tukimuoto. Jos löydät jonkun antamaan sinulle "lainaa" niin ensisijaisesti otat sitä niin paljon kun saat, sitten vasta toimeentulotukea. Vastaavasti jos sinulla on ollut varaa tukiasi levitellä muille, ei sinulla niille tuille ole tarvetta ollut.
10.05.2026 - 15:58:31 <anon> Onkohan Suomi ainoa maa, josta löytyy riittävästi mulkkuja täyttämään ihan jokaisen valtion viraston työtehtävän harjoittelijan avustajasta pääjohtajaan
10.05.2026 - 16:09:25 <anon> kokoomus persut never again
10.05.2026 - 16:20:47 <anon> Missä neekeri videot t. Missä neekeri videot mies
10.05.2026 - 23:51:21 <anon> 10.05.2026 15:13:22 < tälläiset mulkut voisi tappaa.
11.05.2026 - 00:58:07 <anon> muuttanee kohta pois kuten moni muukin osaava
11.05.2026 - 03:14:49 <anon> Älä kerro mitään koskaan kelalle.
11.05.2026 - 12:23:11 <anon> 10.05.2026 15:13:22 samat periaateet voisi toimia kaikille yritystukia ruinaaville! Maassa maan tavalla eli Muistakaa olla niin avuttomia loisia kuin vain osaatte esittää
11.05.2026 - 14:21:22 <anon> HYVÄ OIKEISTOHALLITUS! SUOMI NOUSUUN! TÄTÄ LISÄÄ! AJATELKAA MILJARDIFIRMOJA! KILPAILUKYKY! ME EI PÄRJÄTÄ MUUTEN!!
11.05.2026 - 14:21:59 <anon> HYVÄ OIKEISTOHALLITUS! SUOMI NOUSUUN! TÄTÄ LISÄÄ! AJATELKAA MILJARDIFIRMOJA! KILPAILUKYKY! ME EI PÄRJÄTÄ MUUTEN!!
11.05.2026 - 23:30:13 <anon> oikeisto on taas vähän järkeillyt keskenään. kovaa osaamista.
12.05.2026 - 14:15:55 <anon> Ihana KELA! Onko perse jo auki!