12.05.2026 - 16:33:30 <anon> julle on homo
12.05.2026 - 16:33:33 <anon> Ekevekara istuu sängyn tolpalla ja syö naftaliinia
12.05.2026 - 16:43:27 <anon> mitäköhän tuo plussalainen siinä etumustaan hieroo
12.05.2026 - 16:55:12 <anon> en ole pystynyt kuukauteen maksamaan apinan jäsenmaksua. miten kauan kestää ennen kuin tunnukseni suljetaan?
12.05.2026 - 17:42:23 <anon> fuck reddit crossposting. fuck it. if i want to browse shit while immmersing in a leftist echo chamber, i'd definitely browse reddit.
12.05.2026 - 17:54:57 <anon> MISSÄ COBOLT
12.05.2026 - 18:24:15 <anon> aattelin eka et ei c oo mikää dinosaurus mut toisaalta se on osuva koska nehän on se öljy jolla aivan kaikki pyörii
12.05.2026 - 19:01:48 <anon> Kuvan tarjoaa kaveri jolla joku vitun animepaska profiilikuvana, mielipiteellään ei sios mitään merkitystä.
12.05.2026 - 20:59:23 <anon> Se on cobol...
13.05.2026 - 01:26:18 <anon> 17:42:23 this is literally the protoreddit, my nigger
11.06.2026 - 05:43:22 <anon> Salainen ihailijasi on jo kirjautunut. Mene https://igniteme.top










