13.05.2026 - 17:40:34 <anon> Liitto 2.5%
13.05.2026 - 17:40:38 <anon> oikein ja kunnollista
13.05.2026 - 17:53:42 <anon> Ehkä en lähtisi tuon porukan mukaan. Joutuis kuitenkin maksumieheksi
13.05.2026 - 18:04:38 <anon> Hassuja nämä ryssätrollien meemit.
13.05.2026 - 18:19:52 <anon> Puuttinilleko siinä tarjotaan sätkää?
13.05.2026 - 18:31:14 <anon> Hyvä meininki... Mä haluun mukaan...
13.05.2026 - 19:44:57 <anon> kaljaa ja kanaa kaakkoisessa aasiassa, tuo on 5/5 touhua alta kolmekymppisenä
13.05.2026 - 19:47:34 <anon> who is the guy on the right? i presume he is finnish
13.05.2026 - 19:48:02 <anon> No nyt on kunnollista ja Putinin kaalisopat joutuvat tyytymään aina kaalisoppaan <3
13.05.2026 - 20:11:36 <anon> onks se Kojo poikien kans thaikuis
13.05.2026 - 21:10:35 <anon> slop paskaa
13.05.2026 - 21:17:25 <anon> this is how real men solve world problems
13.05.2026 - 21:26:11 <anon> ei oo oikee kuva
13.05.2026 - 21:52:32 <anon> Ai ei oo oikee kuva? Mä rupeen itkee... Mä luulin
13.05.2026 - 22:27:04 <anon> Putinin kaalisoppa pitää kuvaa oikeana :D
13.05.2026 - 23:58:25 <anon> None of them are that cool
14.05.2026 - 13:52:31 <anon> Putin olis halunnut olla tuolla mukana










