22.06.2026 - 19:00:30 <anon> ̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̷̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̧̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́́̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̂̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̃̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̈̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̊̔̔̔̔̔̔?̷̀̀̀̀̀̀̀̀̀̀
22.06.2026 - 19:01:51 <anon> Ei kun nyt otat ne lääkkeet ja menet takaisin töi_hin t: omistavan luokan jäsen
22.06.2026 - 19:17:12 <anon> no ei pidä paikkaansa ainakaan suomessa. Asuntoja saa ihan muutamalla tonnilla, jossei minimipalkasta saa sitä säästettyä niin vika on omassa taloudenhallinnassa
22.06.2026 - 19:35:16 <anon> No. Better political system.
22.06.2026 - 19:45:55 <anon> Nothing will help, humankind is horrible.
22.06.2026 - 20:19:06 <anon> The economy is fine, you're just an idiot who can't navigate life properly
22.06.2026 - 20:26:54 <anon> So some American do understand that their country is broken? Interesting.
22.06.2026 - 20:48:49 <anon> Taivas varjele meitä kaikelta pahalta ja pahalta seurakunnalta.
22.06.2026 - 21:18:52 <anon> leftist democrats are lying again like always
22.06.2026 - 21:21:34 <anon> https://apina.biz/157327?
22.06.2026 - 21:53:35 <anon> 22.06.2026 19:17:12 <anon> no ei pidä paikkaansa ainakaan suomessa. Asuntoja saa ihan muutamalla tonnilla, jossei minimipalkasta saa sitä säästettyä niin vika on omassa taloudenhallinnassa>On vedetty vähän mutkat suoriks. Muutamalla tonnilla saa jonkun ränsistyneen paskan jostain keskeltä metsää tai kuolevasta kaupungista jossa keskiikä on 75, ei palveluita, eikä varsinkaan töitä. Koita siinä lapsia kasvattaa jos lähin koulukin on 40km päässä.
22.06.2026 - 22:04:43 <anon> Kyllä oikein ja vähintään kohtuullista olisi ettei kukaan alle 300 000 euroa tienaava asuisi 300 kilometrin säteellä Helsingistä. Sieltä vielä ehtii käydä palveluammateissa kuten siivoamassa, mutta nekin voisi mieluiten hoitaa sellaisiin aikoihin ettei ihmisten tarvitsisi nähdä.
22.06.2026 - 22:08:19 <anon> ^niin sitä se on. Kun ei kelpaa se mitä saa, vaan pitää löytää 300 neliön kartano omassa luonnonrauhassa aivan ydinkeskustassa ja ratikan tultava suoraan ovelle, mutta ei rasittavaa ihmisroskaa naapurustossa. Kas siitä ilosta joutuukin sitten maksaa, ja se on sit turha vinkua jos siihen ei enää raha riitäkään.
22.06.2026 - 22:22:07 <anon> welcome to your utopia rightoid.
22.06.2026 - 22:56:36 <anon> maybe immigration will solve it
