23.06.2026 - 16:57:26 <anon> Viottaja!!
23.06.2026 - 17:00:37 <anon> liian kalpea en panis t auringon paistatteljia mies
23.06.2026 - 17:05:15 <anon> ^Se on piirretty! Voithan toki tulostaa ja värittää mielisen väriseksi, mutta varo paperiviiltoja
23.06.2026 - 18:18:03 <anon> Vähä animua, vähä:)
23.06.2026 - 18:36:10 <anon> 2d > 3d
23.06.2026 - 18:39:54 <anon> Why woman always make so boring content? What's the point of this? Why waste interet on this?
23.06.2026 - 20:07:15 <anon> to get your comment to increase traffic and use electricity
23.06.2026 - 20:33:14 <anon> KILL ALL N*I*G*G*E*R*S
23.06.2026 - 20:49:03 <anon> liikaa vaatetta
23.06.2026 - 21:08:40 <anon> Mitä onko apinaan pesiytynyt näitä narukäsiä jotka katsovat japanilaisia sarjakuvia? Voi vitun lapset.
23.06.2026 - 21:11:46 <anon> tom boy
23.06.2026 - 21:12:13 <anon> tomboy
23.06.2026 - 21:44:40 <anon> Ainahan niitä on täällä ollut.










