Rating: 2.72 | (Hint: Use number keys to rate)
Comment: (Prefer English language)
25.06.2026 - 17:11:21 <anon> kyllä, työttömyys vähentyy mahdollistamalla irtisanominen ilman perustetta, sounds good = print
25.06.2026 - 17:11:49 <anon> 4. maahanmuuttoa lisättävä runsaasti
25.06.2026 - 17:13:05 <anon> REPE voisi siementää kaikki isorintaiset ja maksimissaan thicc muijat niin saataisiin paljon lisää veronmaksajia Suomeen t. REPE
25.06.2026 - 17:16:15 <anon> Mä meen töihin sitten, kun kaikki neekerit on työllistyny. Työvoimaks ne tänne otettiin.
25.06.2026 - 17:21:19 <anon> maahanmuuttajat joko pois maasta tai töihin
25.06.2026 - 17:30:56 <anon> tarvitsemme 100000000 mamua
25.06.2026 - 17:31:32 <anon> 300000 työtöntä, miks työvoimapulan paikkaajat ei hoida hommiaan?
25.06.2026 - 17:46:38 <anon> Seksityö, se leiville lyö, joka yö, pilluani naidaan
25.06.2026 - 18:00:17 <anon> huutia kun meillä tuli 50 uutta avointa työpaikkaa mutta porukka itkee ettei töitä ole, no onpas mutta niiden perässä tulisi muuttaa muualle sieltä helsingistä
25.06.2026 - 18:13:52 <anon> Palkanmaksu vapaaehtoiseksi. Yritysten täytyy antaa menestyä.
25.06.2026 - 18:16:40 <anon> tarvittu konkreettinen toimi on heittää ottomeri ja muut ajattelumallinsa jakavat uuniin
25.06.2026 - 18:19:03 <anon> https://apina.biz/35163
25.06.2026 - 18:19:39 <anon> Tömtömtöm plömplömplöm
25.06.2026 - 18:22:40 <anon> Eli sosiaalisoidaan työnantajan kulut
25.06.2026 - 18:26:30 <anon> onko tää siis sarkasmia?
25.06.2026 - 18:28:18 <anon> https://images.apina.biz/full/210273.jpg
25.06.2026 - 18:37:11 <anon> Onko oppositio vieläkään kiittänyt Miko Bergbomia sadastatuhannesta uudesta työpaikasta?
25.06.2026 - 18:46:12 <anon> Työmarkkinatorilla oli alkuvuodesta bengalin tulkki työpaikka:D
25.06.2026 - 19:35:24 <anon> 2/5 drolli
25.06.2026 - 20:23:54 <anon> Työkkäristäkin kertoivat mulle että ihan turhaa hakea heidän sivuilta IT alan töitä, käytä duunitoria yms. Onneksi maksetaan kuitenkin tuosta byrokratiasta veroja, tuosta nöyryytysprosessista ei selviydy kukaan joka ei oikeasti tarvitse töitä.
25.06.2026 - 20:24:56 <anon> "Tarvitsetko apua CV:n kirjoittamiseen, tässä olis kurssia" haistakaa jo nyt vittu oon 30+ normijärkinen ihminen. Ihan turhaa paskaa, vie vaan aikaa oikealta työnhaulta.
25.06.2026 - 21:17:18 <anon> 25.06.2026 17:11:21 <anon> kyllä, työttömyys vähentyy mahdollistamalla irtisanominen ilman perustetta, sounds good = print << Ilmeisesti et ole ikinä ollut rekrytoimassa ketään vitun jonne
25.06.2026 - 21:23:57 <anon> Ilmeisesti olet täydellinen imbesilli, jos rekrytointi ei sinulta onnistu
25.06.2026 - 21:38:02 <anon> luultavasti onkin. tunteella ei kannata tehdä rekryvalintaa
25.06.2026 - 21:42:54 <anon> heh. otto on niin perus kokoomuslainen kommari