Rating: 4.72 | (Hint: Use number keys to rate)
Comment: (Prefer English language)
11.05.2026 - 20:07:41 <anon> Niggers
11.05.2026 - 20:07:42 <anon> rare eka?
11.05.2026 - 20:07:47 <anon> däm melkei
11.05.2026 - 20:50:08 <anon> Asenna Gentoo, ruoja
11.05.2026 - 21:24:55 <anon> ^ gentoossa ei toimi mun pelit eikä muutkaan softat
11.05.2026 - 21:37:29 <anon> eka vääksystä
12.05.2026 - 11:13:29 <anon> 11.05.2026 21:24:55 <anon> ^ gentoossa ei toimi mun pelit eikä muutkaan softat <<< Ai, kyl mulla toimii steamin kautta lähes kaikki pelit ja heroic games launcherilla ebinin ja gogin pelit ihan tuosta vaan, en ymmärrä vinkunaasi. Muutamat pelit niinku bf6 käyttää windows only anticheattia niin semmosia ei tietty voi pelata mutta yllättyisin miten vähän niitä lopulta onkaan.
12.05.2026 - 14:24:57 <anon> Tämä neekereiden kielenkäyttö, vähä~älyisyys, taipumus primitiivireaktioihin ja jo yleiset kehonpiirteet todistavat jokaiselle älyllisesti rehelliselle ihmiselle kyseessä olevan ali~ihmis~rotu
15.05.2026 - 21:14:15 <anon> Älkää olko missään tekemisissä nekrujen, ählämien tai muiden elukoiden kanssa koskaan. Ikinä ei saa kääntää selkää.