09.05.2026 - 18:44:22 <anon> Ekat Tonille ja terkut kamuille! E<3
09.05.2026 - 18:49:53 <anon> Eli persut on nykyään kukkahattutätejä ja hippejä.
09.05.2026 - 18:56:58 <anon> Putinin kaalisopat paskantavat taas housuun <3
09.05.2026 - 19:21:51 <anon> Voit työntää kukkasen paskaan, mutta ei se hajua peitä!
09.05.2026 - 19:25:37 <anon> Perussuomalaiset ovat Suomen ainoa pelastus
09.05.2026 - 19:43:05 <anon> 09.05.2026 19:25:37 <anon> Perussuomalaiset ovat Suomen ainoa pelastus >>> Tässä oot aivan oikeessa, jos persut lopettaa huomenna olemassa olon niin Suomi on pelastettu! Pliis persut tehkää se!
09.05.2026 - 20:14:42 <anon> PS "Kotimaa Kustu!"
09.05.2026 - 21:18:27 <anon> Perusmamut
09.05.2026 - 22:04:46 <anon> Persujen logona on nyt siis tunnettu rikkaruoho. Ryssäpersuille hyvin sopiva tunnus.
09.05.2026 - 22:06:15 <anon> Nää täytyy kitkeä helvettiin, tai muuten ne valtaa koko mestan
09.05.2026 - 22:52:06 <anon> peruspölvästit
09.05.2026 - 22:54:21 <anon> perussuomalaiset vai photoshop
09.05.2026 - 23:53:42 <anon> Jaa'a. Oliko taas persujen puheet vihreiden ekofasisteista taas projisointia, taitaa jälleen kerran omasta ryhmästä löytyä moiset, vähän niinkuin rikolliset, raiskarit ja lastenkoskijatkin, joten ei yllätä :D
10.05.2026 - 02:23:24 <anon> Neekereille " kotimaa kutsuu":)
10.05.2026 - 08:37:55 <anon> Persut syö kotimaista ruokaa ja voikukkia, Samaan aikaan vihreille tuodaan lentokoneilla ja laivoilla chian siemeniä ja hummusta. Semmoista se on
10.05.2026 - 11:14:19 <anon> Voiko niitäkin purra?
10.05.2026 - 11:15:29 <anon> Purra ja toimittajat eivät ole tainneet täysin ymmärtää, että purra taipuu Riikka Puree tuossa muodossa kun sitä käytetään
10.05.2026 - 11:19:09 <anon> ei persua iliman mersua ja voikukkasalaattia kämpissä, korsossa syyän sentään luumuja
10.05.2026 - 12:15:17 <anon> Ja lampaat vain nauroi
10.05.2026 - 16:06:39 <anon> Voikukka on terveellinen yrtti, hyvin kuvaa taas kuinka Putinin kaalisoppa kommunistit vihaavat tiedettä <3
10.05.2026 - 20:48:22 <anon> voikukan kukka on hyvänmakuinen, nuoret lehdet myös.
11.05.2026 - 14:05:19 <anon> valehtelijoiden puolue. siinähän se.
11.05.2026 - 23:33:01 <anon> sivari ja hippi liidaamassa voikukkia. mikä vois mennä pieleen?
12.05.2026 - 01:09:10 <anon> Kukkatippa persut ovat edelleen rikkaruohoa Elon yrttitarhassa
12.05.2026 - 01:34:07 <anon> 11.05.2026 03:03:55 <anon> 10.05.2026 08:37:55 Heh. Persut juo kaljaa, jonka humala on tuotu "lentokoneella" ulkomailta ihan samalla tavalla kuin hummuksen pääraakaaine kikherne, joka kyllä valmistetaan lopulliseen muotoonsa Suomessa.<< ja paskan vitut, humala kasvaa Suomessa luonnonvaraisena Etelä~Lapin korkeudessa saakka.
12.05.2026 - 04:20:40 <anon> 12.05.2026 01:34:07 Niin kasvaa, mutta sillä taas ei ole mitään tekemistä kotimaisen olutteollisuuden kanssa. Muutenkin kun katot mitä persun ruokakorista löytyy, niin Coopin ulkomaista paskaahan se pääasiallisesti on. Kyllä ne on nimenomaan sivistyneet kaupunkilaiset, jotka tätä kotimaista tuotantoa tukevat tietoisesti, vaikka ei välttämättä olisi sen enemmän varaa.
12.05.2026 - 19:27:59 <anon> COOP lager = paskaa Sandels = paras
13.05.2026 - 10:26:26 <anon> iturasistit
13.05.2026 - 10:26:51 <anon> vai itunatsit










