Rating: 5.04 | (Hint: Use number keys to rate)
Comment: (Prefer English language)
14.05.2026 - 00:30:20 <anon> Ähhähhää!
14.05.2026 - 00:30:51 <anon> Ja siis myös eka t. Ähhähhähhää mies
14.05.2026 - 00:46:02 <anon> Rent free
14.05.2026 - 00:52:48 <anon> Oikestossa tyhmyys on kunniakasta.
14.05.2026 - 00:54:10 <anon> :D
14.05.2026 - 01:17:42 <anon> ei ne neekerit vaan kuulu suomeen, vieraslaji on
14.05.2026 - 05:52:50 <anon> Jos trumpille tehtäis lobotomia en usko et kukaan huomais eroa.
14.05.2026 - 06:00:46 <anon> Kaupungit liekeissä rock and rollin säestyksellä
14.05.2026 - 06:55:00 <anon> 14.05.2026 05:52:50 tottakai huomaisi vitun vajukki idiootti. se lopettaisi riehumisen ja raivoamisen, sillä tavalla lobotomia toimii. toivottavasti opit jotakin.
14.05.2026 - 07:09:40 <anon> https://apina.biz/134029?
14.05.2026 - 08:49:30 <anon> tänään tuli pitkää mutta ohutta aamu paskaa
14.05.2026 - 09:04:13 <anon> Itselläni tuli sellaista papanamaista kakkaa.
14.05.2026 - 09:32:44 <anon> Normal ad hominem attack by the Left, as the alternative of rational debate is beyond their groupthink capabilities.
14.05.2026 - 09:55:42 <anon> He's not a psychopath. He's under someone's influence. He's just an idiot.
14.05.2026 - 10:19:34 <anon> israel blackmails him. he is also part of it.
14.05.2026 - 11:44:11 <anon> No ei se Bidee sen parempi ollu.
14.05.2026 - 12:42:13 <anon> "tänään tuli pitkää mutta ohutta aamu paskaa" < Ohut paska viittaa paksusuolensyöpään. Suosittelen kolonoskopiaa.
14.05.2026 - 13:01:49 <anon> kaalisoppien meemit ei oikein vakuuta :D
14.05.2026 - 13:28:05 <anon> Oikeston tyhmyyden ihannointi on hyvä tutkimuskohde ihan antropologian näkökulmastakin.
14.05.2026 - 13:35:43 <anon> "<anon> 14.05.2026 05:52:50 tottakai huomaisi vitun vajukki idiootti. se lopettaisi riehumisen ja raivoamisen, sillä tavalla lobotomia toimii. toivottavasti opit jotakin." Sarkasmi on vaikea laji jonka ymmärtämiseen tarvitsee älykkyyttä jota sinulla selkeästi ei ole. Kotiläksyksi suosittelen vanhan sanonnan hokemista "on parempi olla hiljaa ja vaikuttaa typerältä kuin avata suu ja todistaa se"
14.05.2026 - 13:36:39 <anon> Aikuset miehet ja lättähattujen hommissa
14.05.2026 - 13:55:54 <anon> Saksalaisissa varusteissa saksalaisten kanssa on turvallista olla juoksuhaudassa
14.05.2026 - 16:31:38 <anon> Why leftsist so butthurt obsessed with their love/hate for lil trumpie??? ;)
14.05.2026 - 18:24:54 <anon> love this guy
14.05.2026 - 23:10:24 <anon> Destroy centralization and centralized presidency!
17.05.2026 - 02:32:43 <anon> vittu jenkkien ongelmia enemmän ku redditissä!