28.06.2026 - 16:30:34 <anon> Paskalla istun Turussa
28.06.2026 - 16:37:23 <anon> menis toiki töihi
28.06.2026 - 16:38:43 <anon> Toivottavasti ei tarvii enää ikinä mennä varastolle töihin. Pelkkiä kesähessuja nykyään sekoilemassa minkä kerkee.
28.06.2026 - 17:28:54 <anon> kusella seison Korsossa
28.06.2026 - 17:28:54 <anon> kusella seison Korsossa
28.06.2026 - 18:57:42 <anon> Sosialismi johtaa leipäjonoihin.
28.06.2026 - 19:09:17 <anon> Vanha kunnon Toyota 2.0. Kelpo peli....










