Rating: 3.63 | (Hint: Use number keys to rate)
Comment: (Prefer English language)
24.06.2026 - 17:12:27 <anon> Kirkkonummen karpaasi
24.06.2026 - 17:24:20 <anon> Rydman! Laita se SDP sossu pummit kuriin ja kaikki tuet pois pakasteviroista / hillotolpista!
24.06.2026 - 17:24:26 <anon> Wille on oikeassa ja Orpo on lapanen.
24.06.2026 - 17:25:15 <anon> onk tääl paikkaa misä voi vaihtaa ison pään leveisiin harteisiin. mää en heti tajusisi sitä
24.06.2026 - 17:41:24 <anon> Hot
24.06.2026 - 17:43:08 <anon> heh
24.06.2026 - 17:43:27 <anon> tosi amerikkalainen olo kun meilläkin on lasten raiskaaja vallassa
24.06.2026 - 17:43:59 <anon> Harvoin sitä on noin limasen näköstä miestä pillusta ulos putkahtanut
24.06.2026 - 17:54:53 <anon> Prefer English language
24.06.2026 - 17:56:01 <anon> En ole edes jaksanut perehtyä mistä asiassa on kyse, lehdistö on maalittanut Rydmania jo vuosia ja olen aikaa sitten lopettanut Iltapaskojen lukemisen, kalluille tarkoitettua propagandaa, milloin maailmanpolitiikasta, milloin rokotepakottamista ja milloin sisäpolitiikasta.
24.06.2026 - 18:03:03 <anon> Rydman teloitti kommarit todella maukkaasti <3
24.06.2026 - 18:04:45 <anon> Miksi orpo juoksee itkuisena jonkun demari pikkuvirkamiehen päätösten takia?
24.06.2026 - 18:05:37 <anon> käsinuken kokoinen ja vahanuken näköinen pedofiili :DDDDD Vitun hyvin menee :DDDDDDDDD
24.06.2026 - 18:07:03 <anon> Rydmanin päätöksen takia kommarit eivät voikaan enää ostella huvipursia veronmaksajien rahoilla :D
24.06.2026 - 18:10:48 <anon> 24.06.2026 17:56:01 <anon> Joo, paras tapa on oikuilla aina ollut ummistaa silmänsä totuuksilta. Well played, riemuidiootti
24.06.2026 - 18:15:50 <anon> Alfa ja punikkiluusereiden kauhu
24.06.2026 - 18:30:22 <anon> :DDDD tää on ite se luuseri jos joku
24.06.2026 - 18:42:45 <anon> 24.06.2026 18:32:57 <anon> joo, koska tää on sekä paskahousu että pedari
24.06.2026 - 18:50:05 <anon> Pikkumies on onnensa kukkuloilla
24.06.2026 - 18:55:14 <anon> Rydman leikkasi juuri lastensuojelun tutkimuksesta. Ei ehkä halua sen tarkemmin enää tutkituksi tekemisistään. Persut on kyllä yksi pedaripuolue
24.06.2026 - 19:09:54 <anon> aatelkaa, nää kusipäät on sitä porukan parhaimmistoa. Miettikää miten syöpänen joukko siellä taustalla on
24.06.2026 - 19:25:54 <anon> Batman ja Ryydman
24.06.2026 - 20:02:40 <anon> Jos jokin nostattaa kohua yli puoluerajojen se on hillotolppiin koskeminen.
24.06.2026 - 20:03:25 <anon> Eräät asiat vaan on pyhiä tässä maassa. Ei keinuteta venettä ja syödä kättä mikä ruokkii.
24.06.2026 - 20:11:25 <anon> Ville deep staten kauhu! KAIKKI SAATANAN PARASIITIT KUOLEMAN KUOPPAAN!
24.06.2026 - 20:44:05 <anon> puhuva käsinukke pedorydman
24.06.2026 - 21:00:14 <anon> pikkupoika jäänyt sinne ala asteen takapenkkiin
24.06.2026 - 21:06:23 <anon> enhän mää kuseta ketään, enhän ja osaan runkata molemmilla käsillä, uskotko?
24.06.2026 - 21:22:55 <anon> kommarijärjestöiltä lähti rahat mähähä vituttaako
24.06.2026 - 21:25:44 <anon> aito penkin haistelija