Rating: 3.5 | (Hint: Use number keys to rate)
Comment: (Prefer English language)
23.06.2026 - 15:48:23 <anon> Veikkaan että veikkaus ei tykkää
23.06.2026 - 15:49:16 <anon> Väärin veikattu t. veikkaus
23.06.2026 - 15:51:44 <anon> Talo voittaa aina.
23.06.2026 - 15:51:49 <anon> Talo voittaa aina.
23.06.2026 - 15:51:49 <anon> Talo voittaa aina.
23.06.2026 - 15:51:49 <anon> Talo voittaa aina.
23.06.2026 - 15:51:49 <anon> Talo voittaa aina.
23.06.2026 - 15:51:49 <anon> Talo voittaa aina.
23.06.2026 - 15:51:49 <anon> Talo voittaa aina.
23.06.2026 - 15:51:49 <anon> Talo voittaa aina.
23.06.2026 - 15:51:49 <anon> Talo voittaa aina.
23.06.2026 - 15:51:49 <anon> Talo voittaa aina.
23.06.2026 - 15:51:49 <anon> Talo voittaa aina.
23.06.2026 - 15:51:49 <anon> Talo voittaa aina.
23.06.2026 - 15:51:49 <anon> Talo voittaa aina.
23.06.2026 - 15:51:49 <anon> Talo voittaa aina.
23.06.2026 - 15:51:49 <anon> Talo voittaa aina.
23.06.2026 - 15:51:49 <anon> Talo voittaa aina.
23.06.2026 - 15:51:49 <anon> Talo voittaa aina.
23.06.2026 - 15:51:49 <anon> Talo voittaa aina.
23.06.2026 - 15:55:11 <anon> dont hate the game, hate the player
23.06.2026 - 16:03:45 <anon> Olit fiksumpi kuin kaikki muut ja tiesit kuinka hommat hoidetaan. Nyt taksilla Casinolle!
23.06.2026 - 16:04:07 <anon> Joku manne?
23.06.2026 - 16:04:30 <anon> Ratinassa taas sekopäät heilumassa. On se jännä paikka.
23.06.2026 - 16:05:56 <anon> aatami vauhdissa
23.06.2026 - 16:06:29 <anon> tuon pitäis mennä itse saunan taa ja päättää tuo raivoaminen 9mm buranan kanssa
23.06.2026 - 16:22:22 <anon> soossi https://www.youtube.com/watch?v=Jock6MmaNLM
23.06.2026 - 16:25:06 <anon> Eikö noissa lue ihan suomeksi että palautuskerroin on vaan jotai 90% siihen tungetusta rahasta?
23.06.2026 - 16:33:20 <anon> ei se tarvi olla iso vika kun se on korvien välissä
23.06.2026 - 16:35:16 <anon> Ihmiskunta alkaa oleen siinä pisteessä, että nää elinkelvottomat separit pitää sotkea jonnekkin kuusamon suohon ja säästää ziljardi euroa valtion budjetista
23.06.2026 - 16:47:09 <anon> olisko pitänyt koulut käydä ja vanhempien tuottaa perrymyksiä, niin elämä ei olisi tällaista sekasortoa ja kaaosta
23.06.2026 - 16:51:36 <anon> Sosialismi johtaa leipäjonoihin.
23.06.2026 - 16:51:52 <anon> Sosialismi johtaa leipäjonoihin.
23.06.2026 - 17:01:52 <anon> veikkaan (heh) että jos olis voittanu nii ei olis lyöny koneita hajalle
23.06.2026 - 17:12:05 <anon> Pari kierrosta jos olisi pelannut vielä niin Jackpotti olisi saattanut tulla.
23.06.2026 - 17:14:06 <anon> tämä herra on tajunnut, että pystykuva on vain kusipäiden kuvaamaa
23.06.2026 - 17:33:22 <anon> Suomessa on aivan järjetön määrä jengiä, jotka pelanneet koko loppuelämänsä nettikasinoille :(
23.06.2026 - 17:59:08 <anon> Olisit mies etkä mikään vitun neiti joka ei osaa päättää ite
23.06.2026 - 18:45:05 <anon> Yhyy yhyy, olen juntti persu ja tungen rahani pelikoneisiin. Yhyy yhyy, miksi kaikki menee, miksen tajua talon voittavan aina? Tämä on veikkauksen vika, ei minun omaa tyhmyyttäni. Taidan liittyä vasemistoliittoon kaltaisteni kaveriksi
23.06.2026 - 18:51:15 <anon> daunari. saunan taakse
23.06.2026 - 20:05:00 <anon> jonne häviää kaiken
23.06.2026 - 20:17:55 <anon> kun yhteiskunta ei suojele tyhmiä pitää tyhmien suojella itseään, joka on usein rikos